Адыгэ бэнакIуэхэр Тыркум щытокIуэ


Тыркум щыщ Марэш къалэм бэ­на­кIуэхэм я дунейпсо зэпеуэ ще­кIуэкIащ мазаем и 5-м. Къалэм щылажьэ Джылахъстэней Адыгэ Хасэм и жэр­дэмкIэ, зэхьэзэхуэм илъэс етIуанэ хъуауэ адыгэ бэнакIуэхэр ирагъэблагъэ.

Мыгъэрей зэхьэзэхуэр гукъинэж ищIащ абы Къэбэрдей-Балъкъэрым щыщ бэнакIуэ­хэр зэрыхэтам: Машэжь Расул (кг 55-рэ), Хъубий Азэмэт (кг 66-рэ), Жэмбей Сэлим (кг 74-рэ), Мер Арсен (кг 74-рэ), Тау Ратмир (кг 120-рэ). Гупым я тренер ЗэкIуий Арсен и гъэсэнхэм щIытеу­кIытыхьын щыIэкъым. ЩIалэхэм дыщэ медалитIрэ ды­жьын медалитIрэ къахьауэ Хэкум къо­кIуэж: Хъубий Азэ­мэтрэ Мер Арсенрэ – дыщэ, Тау Рат­миррэ Машэжь Расулрэ – ды­жьын.

«Адыгэ бэнакIуэхэр» – апхуэдэущ ди щIалэхэр утыку зэрыра­шар – къадэщIыну къекIуэлIа тырку, адыгэ щIалэгъуалэм я нып хуарзэхэр плъагъуу, я адыгэ пшыналъэхэр зэхэ­пхыу утемыкIуэныр гугъут. Ди щхьэр ­лъагэу дэзыгъэлъагъужа бэ­накIуэ щIа­лэхэмрэ абыхэм я тренер ЗэкIуий Арсенрэ адэкIи я ехъу­лIэныгъэхэм ха­гъэхъуэну дохъуэхъу.

Емуз Баязыт. Тырку Республикэ
Адыгэ Псалъэ